Duhovnost uskrsnuća, naš osobni odnos s događajem Isusova uskrsnuća, započima svjedočanstvom vjere apostola. Oni su svjedoci onoga što se dogodilo Isusu, onoga što su prihvatili od Boga. Njihovo svjedočanstvo vjere u uskrsnuće i njihov govor o Isusovu uskrsnuću ukorijenjen je, s jedne strane, u Božjoj riječi, jer ga je Bog uskrisio treći dan po Pismima, a s druge strane, imaju iskustvo ukazanja.

Uskrsnuće i ukazanje su različiti događaji, jasno odijeljeni. Uskrsnuće se ne iscrpljuje u ukazanjima. Ukazanja nisu uskrsnuće, nego samo njegov odsjaj. Ukazanja su prestala Isusovim uzašašćem. Nakon uzašašća ostaje samo Božje riječ. Isus je Očeva Riječ jedincata i potpuna. Njegovo tijelo pokazuje Boga kojeg nitko nikada nije vidio. Isus je potpuni objavitelj Boga, čija povijest sadrži svaku povijest i čitavu povijest. Njegova prošlost nam govori o našoj budućnosti i pomaže nam shvatiti našu sadašnjost kao trenutak prihvaćanja onoga što je Isus sam objavio i osobno proživio. Božja riječ je uvijek preobražavajući čin. Apostoli se nisu obratili zbog toga što su vidjeli Uskrsloga, nego vjerom u Pisma. Bog je dao apostolima spoznaju da je Isus, odbačen od ljudi i pribijen na križ, sada živ. On im je otvorio um Pismima. On im je zagrijao srce. On im tumači i pobjeđuje njihovu tvrdoću da shvate Pisma. Bog je učinio veliko znamenje koje ih je ozdravilo od njihove sljepoće. Bog ih je uvjerio da smrt nema zadnju riječ nad ovim našim ljudskim postojanjem. Bog je sam dao apostolima tu spoznaju i oni su postali radosni i vjerni svjedoci te spoznaje. Mi se možemo pouzdati da na način na koji se Bog tada neuvjetovano objavio, da je takav zauvijek. Iz toga proizlazi duboko uvjerenje i shvaćanje da ondje gdje je Bog tu je uskrsnuće i obratno, gdje se mi susretnemo u nekom obliku s uskrsnućem ili ponovnim rađanjem, tu vidimo neki odsjaj, događaj Boga. Mi možemo ne vjerovati zbog razočaranja koja nam se događaju. Mi možemo ne vjerovati zboga straha da je to sve prevara. Mi možemo ne vjerovati jer smo samodostatni sami sebi. No, ne smijemo smetnusti s uma da je Božja vještina učiniti upravo ono nemoguće koje se nama ljudima čini apsolutno nevjerojatnim. Naša duhovnost uskrsnuća je jedna od datosti koja nam se činim nevjerotanom, zahtjevnom, ali, ne zaboravimo nikada, da Božji dar uvijek nadvisuje naša očekivanja.